2011-12-02

Övrigt 2011-02-12 11:30:31
hej ;d
idag så tänkte jag inte göra så mycket,
får se vad som händer,
men jag är jättedålig på att uppdatera jag vet -..-
så att jag MÅSTE bli bättre på det !
Idag så vaknade jag 10.45
gick upp och satte mig vid  Tv:n lite ;d
sen så satte jag mig här xd
haha
jag ser på en film på 5:an som heter "The shaggy dog"
den är rätt bra,
men nu blev det reklam -..-
jaja ,
jag håller på att ladda in alla bilder från fjällen också ;d
så ska kolla på dom nu,
sen så kommer några upp här,.
men jag orkar inte lägga in alla och det blir så konstigt
så att det kommer in några i taget ;d <3
på måndag är det skola igen -..-
och efter skolan så ska jag och Angelica handla lite oh så
till hemunskapen ;d
på tisdag är det gitarr :)
på onsdag vet jag inte ,
men på hemkunskapen då så är det kockduell :d
kul !
torsdag vet jag inte och samma med fredag.
nu ska jag kolla på bilderna så ska jag fixa dom och så ;d
sen kommer dom upp ;L
hejdå ! <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!