Vanligt inlägg

Vår 2011-04-08 17:00:27
Jag vet,
jag har inte gjort det på skitlänge!
MEN SLUTA KLAGA ! 
STÖR NI ER PÅ DET?!
LÄS INTE DEN HÄR CP BLOGGEN!
Jag blir så jävla tjurig på er när ni klagar!
och ni vet vilka ni är! :@

skönt att få ut det!
men i alla fall,
jag fick sluta lite tidigare idag
för att komma med 3 bussen, tack Gunnel xd
Så att jag åkte med Hanna och när vi satt och vänta
på bussen så var det sandstorm.
Den kom mot oss,
skitläskigt.
Sen när vi kommit fram [till Rödsten]
så började det regna och blåsa skitmkt,
så började vi gå hemåt, [Hannas mamma
Susanne skulle hämta men hon hade inte kommit än]
så att vi började gå,
hann ju typ 10 meter eller något
och då såg jag hur ett träd fälldes,
skitläskigt!
:o
Men sen i bilden så sa Susanne åt oss att
ligga ner i bilen för att om det skulle komma
ett träd över oss så var det säkrare att vi
skulle klara oss bättre,
så att Hanna och jag typ låg i bilen. xd
Men jag lever så att det är lungt xd
Ska se på film nu,
Jag har btw fått bort mitt virus på datorn (y)

elin !:D<3

förlåt..

Men jag har ju inte klagat direkt?!

men det är bra att du skriver om massa olika, det gör inget att du typ bara gör punkt # för det är oxå intressant ;)<3

2011-04-09 @ 20:33:36

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!