Söndag

Vår 2011-04-03 11:10:37
Ska göra punkt 8 nu
men jag ska bara äta frukost först


Igår så åkte jag till farmor med
mina kusiner [Jonatan & Tuva-Li]
Då åt vi och sen åkte vi ut till Totte och Linus.
Sen åkte vi till Lena och åt våfflor. 
Åkte hem vid halv 7,

Idag
så ska jag gå ut och plantera
tomater och lite blommor.
Sen städa hor Pontus,
det har inte kommit några nya bilder JAG VET! 
men jag har faktiskt inte tid.
Jag ska försöka, men det går typ inte.
Jag vill bli fotograf och då måste man
fotografera men jag har inte haft tid.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!