Saturday night

Växter 2011-04-16 19:35:44
Tack för kommentaren :) men kan ni inte skriva namn?
det är så jobbigt när ni inte gör det istället för att bara skriva "Anonym" .
Imorgon vid halv 5 så ska jag och familjen till min moster som fyller år ! Grattis i förskott :). Snart så blir det att äta lite mat, sen så ska jag sätta mig i soffan och se på en film tror jag. Inte hänt så mycket idag :/ ville åkt till simhallen men jag har INGEN att åka med :/ någon som vill åka till simhallen? (a) SNÄLLA?!
nu ska jag se klart på "Big Brother".


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!