Onsdag

Växter 2011-04-13 15:58:17
Onsdag idag, men det känns verkligen som om det är torsdag :o Ser lite på tv nu men filmen slutade så att det börjar väl en ny snart ;) Det blev inte en så lugn vecka ändå... imorgon slutar vi typ 15.30 :( trodde det var 14.15 :s och på fredag så blir det börja 10.30-14.00 tror jag ;) Så skulle jag visst till tandläkarn sen efter det så blir det förhoppningsvis jk med hanna;) Skulle blitt med Angelica men hon hade ju andra saker för sig xd Men då så sover jag nog hos farmor, vet inte men Hanna kanske också skulle göra det, vi får se, det märks ju hur det blir ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!