Måndag

Vår 2011-04-04 17:41:25
Inte så superbra bilder-.-



Idag så har det  vart skola,
på gympan hade vi klockan och vårat lag vann :)
va med Mooda och Alex.
Det var sjukt jobbigt :s
Sen så hade vi ps och massa sånt.
På So:n så kändes det som om jag hade
någonting i ögat och det klia i det ena och i
det andra så såg jag suddit.
var det dom sista tre lektionerna och jag hade
värsta miggränen -.-
så att jag sa det till mamma och hon beställde
en tid imorgon klockan 10.30 på synoptik.
troligen ska jag få linser men jag är inte säker.
Jag ser ju rätt så dåligt så...
När jag kom hem så såg jag klart på filmen
som var på SF-film :)
det var "Se upp för dårarna" :)
den är bra.
Jag har ju äntligen fått tillbaka min bästa kanal!
jag älskar den.
Men mamma och pappa hade tagit bort den. :)
Så nu är det "Barna i Bullerbyn" :)
Kärlek på den filmen ! :)
Jag har även tagit kort på en Blåmes:)
som är helt knäpp vid vårat fönster.
Jag vet inte.
Oj, vad långt inlägg :s
men men,
ni får läsa om ni orkar men jag kände att jag var tvungen
att skriva av mig lite och göra ett seriöst inlägg:)

Anonym

bilderna var fina :) <3

2011-04-04 @ 18:35:57
Carro

Mkt fina bilder på blåmesen Frida! Hoppas det går bra hos optikern imorrn! Jag vet hur det är att ha migrän...ajaj...INTE ROLIGT!! Kram<3

2011-04-04 @ 18:57:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!