Måndag

Växter 2011-04-11 17:14:24


WIHO!
Jag har fått massa mera läsare till bloggen ! :)

Idag har dagen gått rätt fort, det har ju vart sjukt varmt ;) det är bra ! men det kanske inte är så bra om man inte har så bra kläder -.- för att mina var riktigt varma -.- Var på Gropen för att hämta lite saker nu sista lektionen och vi fick vänta i 20 minuter för att han skulle komma, sen så träffade vi han i bara 2 minuter och sen så gick vi igen, för att vi fick bara det -.-
Det är även så att lärarna sa att vi inte skulle få några läxor den här veckan eftersom det är Bisscamp, men gissa vad? vi har redan fått 3 läxor -.-
So: idag
Spanska: imorgon
Hemkunskap: Onsdag -.-
& jag visste ens inte att vi hade spanska -.- så att jag måste plugga på det nu .__.
vet ni en till sak?:)
Jag släppte ut Pontus [kaninen] så att jag tänkte ta lite kort på han och det gjorde jag, sen har jag även tagit kort på påskliljorna för att dom har slagit ut så att ni har ju sett dom ;)
Här är min slappa vecka :) 

Måndag: slutar 15.30 + gå till gropen under dagen.
Tisdag: Sovmorgon & slutar 13.45 tack vare att jag ska gå till optikern och prova linser -.-
Onsdag: Har 3 lektioner sen så ska vi ställa i ordning till Bisscamp.
Torsdag: Slutar 14.15
Fredag: Börjar 10.30 och slutar 14.00 :)
Det var min vecka det ;)

elina

fast vi slutar ju klockan 3-4 typ på torsdag ;)

2011-04-12 @ 17:03:35

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!