Hepatica

Växter 2011-04-23 19:10:10
Här är bilderna från igår ;))<3

Har vart superbra idag. provade helium på marknaden med Jane och Michelle, Gick först med Sara, så träffade vi corne och ange. så gick vi med dom. sen så såg vi jane och michelle så gick jag med dom och vi köpte 3 heliumballonger :o
Men det var superkul! <3 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!