Good Morning

Övrigt 2011-04-20 11:02:05
Är det bara jag, eller har jag börjat skriva rubrikerna på engelska?:o
jaja, vaknade för sisådär en timme sen? så satte jag mig lite vid datorn, sen så plattade jag håret. Nu väntar jag på att mamma ska bli klar [hon duschar] så ska jag sminka mig, och fixa mig det sista. Kanske åker med Jimmy till bussen med moppen. För att mamma skulle göra nåt i stan... men då så förstörs håret
[det lockar sig och åker ner] så jag vet inte... :( men nu så ska jag inte tråka ut er...
Ska ju till stan med Fanny :'DD kul! kommer shoppa en del (a)
Jag berättar kanske vad jag köpt eller så kommer det bilder, så att ni får se, men jag vet inte .... vet typ inget.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!