Fy på er!

Växter 2011-04-14 17:46:53

Fy på er!
ni läser inte min blogg längre, inte bra, men jag har hört att jag skriver för långa inlägg av en del? så att det måste jag ändra på , men jag känner att det är skönt att skriva av sig ;) jag ska försöka skriva korta, men jag gör inte inlägg oftare för det ;) Idag på eftermiddagen så hade vi Biz-camp :) kul! fast det var långtråkigt. Det ska vi ha imorgon också ;) 11.30-12.00 [lunch] 12.00-14.00 :) står med Wille ;) blir väl bra. Efter Biz-camp så åkte jag och Sara först till Willys, sen Netto och sist Ica. Men det var på Ica som jag & Sara köpte våra energi drycker :)
Nu ska jag skriva om punkt ... ?
btw: såg även ett nytt sommartecken idag?!:) MASKROSOR!!!! :) 
haha första gången jag gillar att se dom, men dom är lite fina faktiskt (a)

elin :

2011-04-16 @ 15:57:09
Anonym

hej!

Tkr INTE att du ska sluta skriva långa inlägg;)

Dom är jätteintressanta och roliga att läsa:)

Uppdatera mera såna inlägg så blir iaf jag glaaad :D<3

2011-04-16 @ 15:58:49

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!