Fanny-dag :'DD

Växter 2011-04-19 21:02:56
Idag så har jag varit med Fanny, vi har hunnit med jättemycket. Cyklat till willys, satt upp studsmattan, solat, pratat [asså tjejsnack], hoppat studsmatta xd och massa mer xd
Har i alla fall haft sjukt kul! Imorgon blir det ännu en dag med Fanny :'D vi ska till stan :) sjukt kul! åker med 530 bussen vid 12.05 :] kul! ska duscha nu och sen så ska jag se på Ghost wisper :] så får vi se om jag skriver ett inlägg imorgon.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!