Different Plants

Växter 2011-04-10 12:10:33
I morse så tog jag lite kort på växterna som jag och mamma har planterat för att jag tänkte visa er.
Jag såg även att Chinnos hade gjort det när jag gick in på datorn så att då känns det som
om jag härmar henne -.- men jag vet inte. Ska slänga upp det här sen så ska jag göra mitt dagliga träningspass.
Ska även packa jumpaväskan & öva på hk och so läxan.
Sen ska jag gå ut lite, får se om jag åker upp till Alfred & Gry ...
Det tror jag :)

hw

vem tar inte på veäxter och sånt :) ?

2011-04-10 @ 17:26:39
URL: http://chinnos.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!