Massa bilder ;D <3

Ministudio 2010-10-17 13:51:26
Hejsan svejsan ^^
Ja tänkte berätta lite om dagen men den är inte direkt över för att klockan är ju bara halv 2,
men ja... jag HATAR söndagar men kanske inte den här ^^
fast jo för att det är skola imorgon igen -.-
men jag vakna 9 av att jag har typ jättemycket hosta och så har jag lock för mitt vänstra öra :s
det gör jätteont, men jag gick i alla fall upp och kolla på lite bloggar och så såg jag hannas :)
hon och jag var ju igår och så tog hon kort efter att jag hade åkt hem med en bok och smycke och jag bara "oj, vad fint!"
så att jag ville oxå prova , så att jag gjorde det och det kommer lite bilder, vill säga förlåt till Hanna om hon aa ni vet....
men sen så kollade jag på McFly's blogg och fick lite insperation så att jag har typ tagit kort sen 11 ;D
och mer blir det för att jag fick ta en ros från mammas blomrabatt så att rosen är inte så fin men vi kanske ska till åtvid sen så att då så ska jag köpa mer rosor ;D
så att jag kan ta lite finare kort med rosor ....
men i alla fall, så att här kommer lite fotton och jag ärr faktiskt nöjd med alla ! ;D
kommentera mycket om vad ni tycker om bilderna tack ! ;)




















'








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!