Jippi! ;D <3

Övrigt 2010-10-24 11:48:21
Hej ! 
idag är jag glad men ändå inte :( 
för att det är söndag -.-
men jag ska va med Världens Bästa Channispannis ;D <3
vi ska fota , MASSA !
Mest på oss själv aför att jag har inga bilder på mig :ss
men så (kanske) hon ska hjälpa mig med bloggen, så att den blir bättre, hennes är ju underbar ! 
http://flickanwiberg.blogg.se/
KOLLA ! 

sen så blir det lite andra kort också ^^
haha men ni märker ju om hon hjälp mig med bloggen,
nu väntar jag på Hanna men hon kommer ju aldrig -.- <3
Jag har märkt en sak,
om ni kollar på dom senaste 2 söndagarna så har jag och Hanna vart varje söndag XD
haha men det kanske är våran ddag ?
för att på söndagar sä känner man att man ointe orkar göra nåt och man är ledsen för att helgen är slut och så .
men när hanna och jag är så tänker vi knappt på det för att vi har så roligt med våran sjuka humor xd <3
haha ingen förstår den , vi har så många minnen som ingen kan förstå, asså det kan vara minnen som bara är små,
men bäst är ju dom minnena i fjällen, asså vi kan skratta tills tårarna kommer,
men nu ska jag inte skriva mer om det för att jag ska kommentera blogggar,
och kolla lite,
kan hon inte komma snart ? <3
btw:
lägger in bilder ikväll :) <3
och kanske skriver om dagen om jag orkar , <3

Natta

Hoppas ni fåt dt jätteroligt!!:D

Jag känner att jag har blivit bättre på att komentera!!:D<3

2010-10-24 @ 12:30:18
channis

haha, joaw,bilderna vart som dom vart,men dom vart bra ändå :))) <3

har haft det bäst !

2010-10-24 @ 14:56:11
URL: http://flickanwiberg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!