Höstlov :)

Ministudio 2010-10-29 18:18:50
Hej och hå på er :D 
Idag så har dagen gått fort som tur är !
tänkte skriva lite och sen kommer det bilder,
Dagen började med slöjd och det är som vanligt så trååååkigt ! gjorde pepparkaksmått eller vad det heter .__.
i alla fall , sen hade vi matte och vi gick ner till Ica för att kolla jämförpris. och så köpte jag tuggummin :D 

No var det sen och det var tråååååååååååååkigt...
sen så hade vi lunch och så hade vi ficka i arbetslaget :D
Muffin's och chokladbollar.
Sen ps och berätta spökhistorier eftersom det är Halloween på söndag :D
sen svenska och såg klart på filmen, kommer inte ihåg vad den heter,
men i alla fall, sen så hade vi bild med Gunnel, och vi hann med tre bussen så att det var toppen (y)
sen så kom jag hem och tog mellis , så har jag tagit lite kort också :D 

det var svårt, men dom flesta är oredigerade och en del är lite men jag hoppas att det inte syns ...
men här kommer en liten " bildbomb " men ni måste kommentera ! 
och jag säger tack igen till alla som besöker min blogg varje dag ! :) ;L
btw: 
Jag längtar tills imorgon för att då ska jag va med Elin,
besök hennes blogg, klicka här

Det var alla, du får klicka på bilderna för att dom ska bli större, det var alla bilder, orkar inte lägga upp fler. Tack till Hanna också för att hon har hjälp mig massa med bloggen :DD  Kolla på hennes också, den hittar du här.

hannispannis

supersnygga bilder :D

haha,varse :)))

pöss på dig :* <3

2010-10-30 @ 11:27:01
URL: http://flickanwiberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!