Hejsan svejsan bloggen ;D

Övrigt 2010-10-15 21:44:25
Jaha , så var det ännu en trög dag då, som vanligt, men idag har i alla fall vart lite roligare för att jag har ju vart med Elina rätt mkt :)
sen så har det ao , vart som det brukar, men jag skriver lite kortare idag för att jag vet att Elina inte gillar att läsa långa ._.
men ska jag fortsätta att skriva långa eller korta ? 
för att jag vet ju inte om det är några som läser bloggen?
men ni måste kommentera så att jag vet !
och ska jag ha dagens outfit och så oxå ?
<3
SNÄLLA HJÄLP MIG SÅ ATT MIN BLOGG BLIR PERFEKT !
men i alla fall så när jag kom hem så såg jag på TV med mamma och vi snacka och så.
Jag orkar inte skriva mer om dagen.
Imorgon kanske jag ska va med Hanna :)
hoppas det ! 
för att då ska vi troligen ta kort ? 
men jag vet inte om vi orkar eller inte , men vi får hoppas men det märker ni imorgon ;D <3
kommentera tack ! 
och om du vill ha din blogg reklamerad så kan jag fixa det om du  gör min :)
så jag kan göra det på bdb, bloggen och ao msn kanske ? <3
ses imorgon :)
<3

Saaaaara :D

jag tkr du kan ha både långa & korta inlägg! (y)

och dagens outfit med :D

läser din blogg varje dag och alla inlägg. superbra :D

<3

2010-10-16 @ 22:44:53
URL: http://saralautner.blogg.se/
frida <3

okej ,tack ,då vet jag ^^

men det blir bara outfit ibland :)

jag läser oxå din arje dag ! (L) <3

2010-10-17 @ 09:12:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!