Grattis !!

Födelsedagar 2010-10-16 18:19:04
Grattis Corne !!!

Hoppas att du fått en underbar födelsedag !!! :) (Hoppas ingen har glömt din födelsedag)
Undra vad du har fått ^^
Haha , jag vet för att jag har läst på din bdb nyss :)
Haha , det får alla andra göra också ;D
Du ska få en stor kram på Måndag !!
Du är en underbar unge som jag lärde känna genom Sara, det var bra !! 
Men vi måste va snart  !
vi har aldrig varit själva för att det är jämt någon mer med så att det skulle vara kul att vara med bara dig , så att man kan skratta och så :) 
haha , man får inte misstolka det ;s
men nu orkar jag inte skriva mer ,,,


puss <3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!