...

Övrigt 2010-10-20 18:58:34
Okej det här blir det kortaste inlägg som jag NÅGONSIN skrivit ;ss
Jag har varit sjuk idag , haft typ kramper i magen och så, så att jag kände att jag inte klarade av att gå till skolan , med det är lite bättre nu, vaknade halv elva eller nåt, men jag vakna först 09.30 och gick till msn och sen så somna jag igen :ss
så vakna jag och åt en macka sen så har jag sett  på TV och lite vid datorn, imorgon kommer jag nog till skolan, men i alla fall då är det simhallen så att då måste jag ju vara med, för att det är bara simhallen 2 gånger ....
men jag måste gå nu för att vi ska äta mat men jag är inte så hungrig, för att det gör fortfarande ont :ss
men det är ungstekt korv ;D;D;D
GOTT !!
ska se på 2 and a half men :)
ses <3

elina

2 and half men är bra ;dd

2010-10-21 @ 16:44:59
friida :) <3

ja , det äger ! <3

2010-10-21 @ 18:20:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!