Elin Pelin xd

Djur 2010-10-30 10:36:23
Idag så ska jag va med Elin då :D
det ska bli kul,
men jag måste skynda mig för att jag ska duscha och så nu,
kommer kanske bli ett inlägg sen för att jag ska sova hgos farmor ocksp .
ses <3

hannis

aaa, snygg header :)) <3

2010-10-31 @ 00:46:10
URL: http://flickanwiberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!