börjat blogga igen ;D

Natur 2010-10-11 17:57:05
Hej igen bloggen!
Nu har jag gjort en ny blogg som jag hoppas att jag kan ha kvar!
Idag så har jag vart i skolan, och tråkat .__.
Hatar skolan !
Men jag kan berätta om helgen då om ni vill höra?
Men då MÅSTE ni kommentera !!!
I alla fall, vi hade studiedagar så att vi var lediga torsdag och fredag, så att i torsdags så kände jag att jag var så J**** badsugen så att jag bara HERREGUD! jag MÅSTE till simhallen, så att jag la ut en bild på bdb (som ni kanske märkt?) och så fick jag typ 5 kommentarer direkt, det var lite kul, men i alla fall så åkte Misse och jag dit sen ;D 
Vi hade jättekul och så "lekte" vi på en stor delfin som var där, och då så var det typ några killar där som typ höll på och massa och det var kul i alla fall, vi åkte buss in och var där inne 14.00 sen så åkte vi hem så att vi var hemma typ 18.00 eller nåt xd
På fredagen så åkte mamma, pappa och jag till Ullared och vi hitta typ lite kläder, vi åkte halv 5 på morgonen och kom hem 6 på kvällen, skapligt trött för att jag hade bara sovit lite, jag köpte 3 filmer, ett Wii spel, kläder och scrapbooking grejer till mig :d <3
På lördagen så gjorde jag typ inget, var hemma hela dan och sen på kvällen så skulle vi på inflyttningsfest hos mina kusiner, dom har äntlingen flyttat tillbaka till linköping !! 
(y)
så åt vi god mat och spela Buzz och så. det var jättekul ! 

på Söndagen så var jag med Hanna och vi tog jättemånga fina bilder !! 
( förlåt elin om vi härma dig med vattenbilderna men dom var såå cooola !!! )
men vi tog massa kort och det hände saker och så men ni får checka in på hannas blogg, och alla dom bloggarna som jag har på "frida tipsar" där MÅSTE ni kolla för att det är dom bloggarna som jag ÄLSKAR! men nu så ska jag lägga upp några bilder och så ska jag gå ut och kratta löv, jag älskar hösten , det är mkt jag älskar kom jag på ^^ <3
men kommentera och hoppas att det var bra det jag skrev :)
<3
kommer kanske mer bilder sen annars imorgon !

channispannis

dagen var tiptop ! :DDD <3

2010-10-11 @ 19:03:08
URL: http://flickanwiberg.blogg.se/
friida:)

ja det var den ! <3

;D;D;D

2010-10-11 @ 20:22:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!