Bloggtime ;)

Djur 2010-10-18 19:59:57
Hej bloggen :)
Dagen har varit SKIT som vanligt -.-
just nu så är jag nere i boden med mamma och pappa för att dom håller på att göra rent vattenfiltren och så ville jag inte vara själv där uppe så att jag följde med dom ner hit...
men i alla fall tänkte inte skriva så långt, men som sagt så har det varit skit idag igen -.-
och jag orkar inte mer!
vill dit till dig...
men men , jag får väl vänta då kärring !
I alla fall , imorgon så händer inte så mkt va?
tror inte det -.-
men jag har i alla fall vart duktig nu och pluggat spanska glosor och svenskaprov men jag kan INTE det kan jag ju säga.__.
Tog med mig engelskan som jag skulle ha jobbat lite med också men jag ska nog ta och gå in snart och gosa framför TV:n med Pysen ;D
Jao :)
det var det ....
HAHAH jag hade lite kul med Elin förut också , jag kan ju bara säga att vi inte har något liv !
och så vill jag bara påpeka att ALLA ska lägga in lite oftare inlägg på sina bloggar !!
Tänk om någon har tråkigt som jag och VERKLIGEN inte har något att göra, vad ska man göra då ?
jo man vill ju kolla bloggar med det är inte så lätt när ingen lägger ut -.-''
men i alla fall, får väl hoppas på att något gör det snart.. det är ingen idée att reklamera en blogg annars -.-
Tänkte säga vad jag har haft på mig idag men jag har ingen bild och orkar inte ta någon nu -.-

dagens outfit:
skjorta blårutig från ullared
linne blått - bikbok
jeans- bikbok
strumpor- bikbok ;D


Haha ja dt var det :)
ses <3


nu ska vi gosa(y)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!