Bilder :)

Vatten 2010-10-16 18:10:48
Lite bilder från dagen då :)

Vattenbilder och några jag tog innan jag åkte till Hanna :) <3
Här är ett löv hahha för er som inte visste det ^^ tog den innan jag åkte till Hanna


Ett till löv och det tog jag också innan jag åkte till Hanna


Och här kommer lite vattenbilder !














det får räcka då :)
men ni MÅSTE kommentera !! <3

elina

fina bilder dt dära med:)

2010-10-16 @ 19:30:33
frida <3

aww :')

tack elina ! <3

2010-10-16 @ 23:33:18

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!