27 oktober ....

Natur 2010-10-27 18:16:10
Hej igen,
dagen har vart sådär som vanligt,
haft 6 lektioner idag :oo
imorgon är det simning och ja, då ska vi simma ^^
haha, xd ovanligt va ?
Inte god mat idag kan jag ju säga !
Blir inga bilder bara en på ja, det  får ni se ;D
Hihi, jag ska nog göra matteläxan nu men först så ska mamma, pappa och jag se på den nya Wallander :D 
Levande begravd.
Just det, jag vill bara säga tack till alla ! 
för att ni har blivit MYCKET bättre på att kommentera ! 
tack, reklamera gärna min blogg, och läs alla bloggar som står under "Fridas tips" :D !
men det var inte så mycket mer , tack och hej leverpastej ^^ :) <3
spindelnät :)
nypon :)

Gabriella

Sv: Taack! :D

Jag har sony A200, ett vanligt 18-70 objektiv, och ett 70-300 :) Vad har du?

2010-10-27 @ 20:16:34
URL: http://gabbiii.blogg.se/
Elin Eriksson:D<3

coola bilder, kan du inte lägga ut en jättebildbomb med frost bilder? Tkr att sånna bilder är snygga;)<3

2010-10-27 @ 21:19:39
Johanna Fåglund - Foto

Svar: Hmm, finns inte jättemånga bra objektiv för under 2000kr. 50mm är nog det bästa för det priset (det är ett av mina favoritobjektiv), men då kan man inte zooma in saker som är långt bort. Om det är ett sånt du vill ha är nog 70-300mm man får för det priset.

Åk till en fotoaffär och testa lite objektiv :P

2010-10-28 @ 13:18:59
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Gabriella

Sv: Okej :) Min kamera är ganska gammal o inte jätte bra, så jag ska nog köpa en ny nån gång när jag har råd hehe :)

2010-10-28 @ 17:09:14
URL: http://gabbiii.blogg.se/
elina

fina bilder :d<3

2010-10-28 @ 19:51:07

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!