23 oktober 2010

Djur 2010-10-23 21:55:08
hej idag igen xd
orkar inte skriva så mkt idag för att jag är slut -.-
så att det blir bara några rader, idag så blev det inget fotande, för att kusinerna ringde och undrade om jag ville följa med på teater och snäll som jag är gjorde jag det , det var en barnteater ...
Hanna ska hjälpa mig fixa med bloggen nån dag också för att jag är INTE nöjd med den nu, jag vill ha en ny header och lite bilder i menyn och så ,
imorgon så blir det fotande mkt !
på pumpor mm ;)
kanske ska försöka att ta lite egobilder som jag kan välja ut en som jag kan ha som header också, men vi får se, annars så kanske det inte blir förns på lovet om hanna kan hjälpa mig då , för att det tar lite tid att ta bilder och redigera och så fixa bloggen också, och vi måste va då för att det är lättare för henne och visa om jag vill ha det så eller inte,
<3
men jag orkar inte skriva mer nu , jag har ont i magen igen också , ses <3
ingen bild idag för att det blir troligen en bildbomb imorgon !


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!