22 oktober 2010

Ministudio 2010-10-22 18:06:04
Hej igen, nu är det 2 dagar sen jag har bloggat, sorry, men det är helt enkelt så att jag inte har ett dugg att berätta om!
men jag vet inte vad jag ska skriva, det är paus på ghost wisper så att jag tänkte att ajg kunde berätta lite , men det finns ju inget, jag säeger *PUUUH* men jag säger inte till vad, det är till många saker men en är speciellt ! 
men jag BERÄTTAR ALDRIG ! 
i alla fall så va pappa och ag på willys förut och handla till tacos :P 
MUMS ! 
sen så såg jag  några dekorations pumpor så att jag ska ta lite kort imorgon åpå dom s¨å får ni se, men jag tog lite kort igår också på rosor, som jag kan lägga ut snart ;D
i alla fall så har dagen varit kort, eller den har gått ganska fort men jag har haft JÄTTETRÅKIGT för att jag harj ju aldrig kul ,
men  ialla fall så var det fredagsmys i skolan så att jag köpte en coca cola ,en negerboll, men jag orkar inte skriv amer nu , kommer upp lite bilder på roserna här då !
och ni MÅSTE kommentera annars så kan jag ju lika gärna ta bort bloggen, för att om ni läser men inte kommenterar så vet jag ju inte det , och jag vill ju veta vilka som läser, men kan ni inte kommentera , så svårt är det inte  ?
eller vad säger ni?

!!
<3
kommentera nu då ! 
i alla fall det här är några av bilderna<3

hannispannis

FRDIA ????????????????????????

SERIÖS !!

OFTA !

du är ju fan en proffotograf !!!

har du verkligen tagit dom där bilderna :OOOOOOOOO

GE MIG DINA KUNSKAPER KVINNA ! :OOO



har du typ fått ett macroobjketiv eller nått ? :o

eller tilloch med en ny kamera ? :O

neee ! nu är jag avis på dig ! :'((((

jag vill med kunna fotografera .. ://



- hahaha,"NEGERBOLL" :DDDDDDDDDD

humle & dumle :D <3333

2010-10-23 @ 10:09:01
URL: http://flickanwiberg.blogg.se/
Natta

Asså frida du är ju verkligen JÄTTEDUKTIG på att fotografera!!:D

Och jag ska börja komentera mera!!^^<3

Kan ju bara säga att det blev en liten chock på bilden hahahaah:D<33

2010-10-23 @ 10:51:16
Elin Eriksson:D<3

Sjukt snygga bilder!! ;D<3

2010-10-23 @ 12:11:44
bubblan

sjukt fina bilder !!..

jag kan försöka börja kommentera lite dåhh ;)<3

2010-10-23 @ 23:23:21
Linn

Du är skitbra ju på att fota ;L

Dom är verkligen jättefina! forsätt med det! <3

2010-10-25 @ 18:38:32

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!