12 oktober 2010

Porträtt/Människor 2010-10-12 15:26:24
Jao ,
Dagen började med att jag sov och typ höll på att missa bussen så att mamma och jag hade jätte bråttom för att vi hade ju sovmorgon idag så att mamma skulle skjutsa ut mig till Grebo Vallen. Sen så kom jag till skolan och det var engelska och jag orkar inte förklara och så, men på lunchen så var jag lite med Elin och alla typ i d2 ...
det var inte kul för att dom låste mig ute -.-
sen så hade vi ps och jag gjorde klart NO provet , sen rast och elevensval och nu sitter jag här med Elina och Cajsa ;D
Sen så ska jag göra lite läxor, plugga på svenska och matteprovet , det är typ det , men jag kanske lägger in lite mer sen ?
om jag orkar .__.
men nu ska jag kolla lite bloggar och sen så ska jag sluta om 10 miuter och åka buss hem, jag tror att det kommer att bli lite kul på bussen idag igen om dom håller på att käfta upp sig ^^
haha , men ses sen :)
<3
om ni inte ser vad det står så står det LOL




elina

fin bild då ((((; <3

2010-10-12 @ 15:27:08
friida :) <3

Alltid !! <3

2010-10-12 @ 17:00:40

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!