Trött&Mätt&Förkyld

Övrigt 2010-11-10 19:08:14
Hej , jag är förskyld, inte bra :S
och så är trött -.-
jag har grymt ont i min tå också :s
inte bra säger jag bara !
Dagen har väl varit sådär, har slagit i tån 2 gånger idag och så har jag inte gjort så mycket.
Imorgon är det torsdag och då är dagen såhär:
först på dagen så har ja jour med Joel:)
Sen så är det mat för oss och sen typ idrott men jag kan ju inte vara med.
då vet jag inte vad jag ska göra för att jag kan knappt gå, min tånagel flyttar sig-.-
Sen så har jag bara en lektion på den dagen, och det är SO , sen så ska jag ta 14.30 bussen hem så kommer mamma och hämtar mig vig grebo vallen, efter det så ska jag äta och sen så ska jag typ bara byta om och sen åka till scrapbooking med Hanna :)
första gången (y)
det ska bli kul !
och jag ska ta med mig dom misslyckade korten -.-
vill ha nya ......
men i alla fall så ska vi vara där sen så åker vi hem men jag åker till Ekenäs med Mamma, pappa och jimmy :D
det ska bli kul , för att det är ju en julmarknad och det känns verkligen som om julen är nära nu (y)
det är bra !
jag längtar till björnrike också !
det ska bli kul ! !
:)
men nu ska jag se lite på TV och så ska jag försöka att piggna på mig , för att det är sjukt jobbigt att nysa och massa -.-
men det blir inga bilder för att jag har typ inga, men det kanske kommer någon dag :)
ha det gött ! <3

Elin Eriksson:D<3

kryaaaa :P<3

2010-11-12 @ 14:29:48

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!