Ny design igen :D

Mat/Dryck 2010-11-02 14:39:42
Hej :D
Dagen här då , inte för att den är slut än men men xd
Vaknade av att telefonen ringde typ i 5 minuter -.- och jag som hade tänkt att ha sovmorgon, men jag kunde inte somna om, sen så gick jag i alla fall upp och såg lite på TV och satt vid datorn, typ i 10 minuter sen så städade mamma och jag min garderob så att jag hittar saker, och strumpådan också :D  Så att jag blev faktiskt riktigt nöjd :D 

Sen  i alla fall så plockade jag in tvätten med mamma och städade, nyss så har jag gjort chokladmuffins och vaniljmuffins fast jag blev mest nöjd med chokladmuffinsen :D
och mamma gör lingonsylt :D
Gott !
Nu så ska jag kolla på grey's anatomy, slutet men det är ju inte så mycket kvar, men alla får vara sociala på msn!
btw: jag tycker att ni har blivit sämre på att kommentera och kolla min blogg, jag har fått mindre besökare, och jag kan gärna reklamera era bloggar så att om ni vill det så är det bara att kommentera namn och blogg ! :D
så skriver jag en liten text om dig varför folk ska läsa din blogg,
men här kommer lite bilder på muffinsen , det ska bli gott sen :D <3
Mammas lingonsylt , det ser inte så gott ut och bilden blev inte så bra men wtf ?

elin !:D<3

mwohaha, längtar tills imorrn :D:D<3<3

2010-11-03 @ 21:42:25
Johanna Fåglund - Foto

Svar: Aa, jag redigerar mina bilder i Photoshop CS5.

Jag har aldrig testat picnick, men använder du det borde du ju veta om det är bra. :P

2010-11-04 @ 17:32:08
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Fotostyle - Sofia

Hej Frida :)

Jo jag redigerar mina bilder.

Jag redigerar i Photoshop Elements 7, ett ganska bra program men ska så snart som möjligt byta till Photoshop CS4.

Jag har bara provat gratis picnic. men det är inget program jag skulle rekommendera den som fotar mycket och vill få ut det mesta av sina bilder, det blir inte samma kvalité på bilderna och resultatet blir aldrig lika bra som i photoshop.



Vilket photoshop har du provat?:) Jag antar att du tycker det är krångligt och svårt, men ett tips är att klicka dig in på moderskeppet.se finns mycket bra tips och filmklipp där dom visar hur dom gör, mycket är dessutom gratis :D



Hehe, det vart en ganska lång kommentar men jag hoppas du fick svar på dina frågor ;)

2010-11-04 @ 17:51:49
URL: http://fotostyle.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!