:)

Porträtt/Människor 2010-11-01 17:59:18
Dagen har varit rolig och det var jättekul på fenomen magasinet :D
Jonatan var nöjd med dagen så att då var ju mamma och jag med det :)


Här kommer lite mer bilder från dagen :D
Men det är miniatyrer som vanligt så att det är bara att klicka på dom ,
<3



Det får räcka :D

alla ögon är oredigerade !

kommentera ? (a)

Foto - Sofia

Sv: Åh tack vad gullig du är!:)

Jag har en Canon 50D en mycket bra kamera enligt min åsikt. Jag har två objevtiv ett heter Canon EFS 17-85mm och det andra Canon zoom lens 70-200.



På införskaffningslistan står också ett makroobjetiv av något slag.

2010-11-01 @ 23:11:35
URL: http://fotostyle.blogg.se/
mikaela

sv; tack så hemskt mycket, va glad jag blir! :D



coola bilder!

2010-11-02 @ 12:31:06
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!