Dagen:)

Blandat 2010-11-25 19:45:29
Hej Bloggen och alla läsare igen !
Idag så har jag praoat igen :)
det var superkul, eller hur Elin ?
hahah , jag tycker i alla fall det , men först så skottade vi snö, sen satt vi vid datorn men sen så la typ den av:ss
men det var ändå frukost så att det gjorde inget,
sen så lekte vi i snön och skotta lite mer snö och ao, sen till lunch så fick vi potatismos och ungstekt falukorv , mums ! :P
Sen stanna jg hemma för att jag skulle ju med bussen halv 3 så att jag var hos farmor, och såg på TV.
sen så kom bussen och Hanna och jag gick till Mc'donalds och åt glass, men ja, sen så var vi på scraapbooking och massa, men jag orkar inte skriva mer för att jag ska fixa saker till Discot nu :)
ses <3

eliiiin :)

jaa :DDDD <3

2010-11-26 @ 11:28:02
URL: http://elinjfoto.webblogg.se/
Elin Eriksson:D<3

nrudogqbreNGFB HCBGwbrwaezd

2010-12-02 @ 13:58:42

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!