Arg..

Blandat 2010-11-23 19:49:18
Hej , idag så har det inte hänt så mycket mer än att jag är arg :@
på dom där ungarna i Hallmare :@@@
asså jag tror seriöst att dom har något fel i sin cphjärna ?
aa.
men i alla fall , det har väl inte hänt så mycket idag,
tydligen så ska jag skriva om dans ?
jag vet nite så mycket om dans men ja, jane är grym på att dansa !
asså det är ju stört vad duktig hon är !
och så om glass också, det äääääääääääääääälskar jane !!
jag lovar, hon kan äta 20 glassar om dagen !:oo
jag vet !
och jag älskar Twister eller piggelin :D
det är gott med isglass :)
Imorgon så ska Elin och jag praoa hos våra pappor :)
det ska faktiskt bli kul !
ja , jag har inte så mycket att säga, men jag vill gärna ha mer som jag ska skriva om !
för attt jag vet verkligen inte ?
det är sant,
men jag är riktigt arg och jag har fortfarande inte tagit mer kort, men imorgon och på torsdag så ska jag ju praoa så att då skulle vi ta kort i några lägenheter ^^
så att det kan ni få kort på XD !!
haha nu ska jag gå , hejdå :) <3

Elin Eriksson:D<3

glass är gott (y) <3



Känner att mina kommentarer äger :D:DD

2010-11-24 @ 08:17:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!