Äntligen fredag !

Vatten 2010-11-12 20:38:57
JA !! 
nu är det äntligen fredag ! :D
det är så skönt !
asså att få slippa skolan nu, :D
Dagen har väl vart sådär, vart hos skolsyster med min tå och så linda hon om den och massa,
sen så har jag inte gjort så mycket, vi såg ju film på ps:en :)
den var rolig :F
men nu så ska jag mysa med mamma och pappa och dra på en film :) vet inte riktigt vad, mr Bean kanske ?
Haha  , den är bra :D
men vi ses imorgon kanske :D <3
kommentera? (a)

Elin Eriksson:D<3

jag är bäst på att kommentera (a) :L<3

2010-11-15 @ 11:43:10

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!