8 november :D

Blandat 2010-11-08 18:55:48
Hej bloggen ...
Idag så har det  vart skola :@@
HATAR DEN !

men jag orkar inte berätta så mkt ,,
det var -10 grader i morse och nu är det -7 :S
det är sjuk kallt ute ! !
men i alla fall ,
ja.. jag vet inte vad jag ska skriva ,
jag får inte ås många kommentarer längre :(
och jag har förlorat massor med tittare :(
så jag undrar vart alla tagit vägen ?
jag har gjort en ny design också :D
och jag har faktiskt klarat att fixa den själv :D
ska försöka att lära mig bloggen nu :)
men som sagt alla behöver lite hjälp det är inte bara att läsa en sida så kan man allt, utan att det tar tid för sin lilla hjärna att lära sig :s
men jag ska gå nu ses :D
här kommer lite bilder :)
kommentera !
<3

Elin Eriksson:D<3

blääääh för skolan!

2010-11-09 @ 13:29:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!