5 november 2010

Porträtt/Människor 2010-11-05 09:10:20
Hej, jag vet , jag har inte lagt in ett inlägg på ett tag men jag har haft fullt upp,
och nu är det  fredag :// och om 3 dagar så är det skola +o(
JAG HATAR SKOLAN ! 



Men i alla fall, jag tänkte berätta lite,
i onsdags så var jag i stan med mormor, det var faktiskt kul ! för att vi har inte gjort någonting tillsammans på jättelänge !
och då så handlade vi kläder och åt pizza :P det var gott men dom var alldeles för stora :ss
Jag köpte:
En collage tröja- cubus.
cardigan- HM.
linne- gina tricot.
en stickad grå tröja- gina tricot.
ögonfransböjare- HM
hårnålar- glitter
tror nog i alla fall att det var allt. Det var en jättebra dag ! 
Tack mormor ! <3
_____________________________________________________________________________________________
Sen så blev det torsdag, och då så åkte jag buss in till stans simhall för att jag skulle möta Matilda och Elin där :D
Vi skulle bada och ha kul och det hade vi ! :D 
Jag vet inte vad jag ska skriva om det, jag kände igen några från skolan som också var där. Och sen så skulle vi bada när vågorna kom och det var skitroligt för att vi satt på en rund sak och då så trilla Elin av :'D haha asgarv ! 
och så tappa vi bort Elin så att Matilda och jag fick leta i hela simhallen, och när vi gick ifrån den platsen och gick till en ny så kom ju Elin till den platsen.... |-(
Och sen så fikade vi på chokladboll och festis :D
dom hade en ny grej som är som en rushelkana och jag har ingen aning om hur det stavas :s
men den åkte vi och Elin ramla i hela tiden :'D HAHAHHA ASGARG IGEN !!!
men som tur va så slog hon sig inte , men det var nog pinsamt för att alla stod och skratta åt henne :'D HAHAH !!
Sen åkte vi med bilen bort till Mc'donalds och vi satt 6 stycken i bilen så att det blev lite trångt :ss
sen kom mamma och hämta mig:D
tack för dagen !
btw:
Jag tog lite kort också men dom kommer längst ner , men jag lägger inte ut vattenbilderna nu för att jag ska fixa lite grejer med dom ;d

_______________________________________________________________________________________________

Och nu är det fredag då.
Idag så vakna jag 08.34 av min lille söta misse mjoumjaou :'d
det är bara det att han jämt väcker mig en halvtimme innnan jag ska gå upp -.-
det är så grymt jobbigt ! 
Men nu väntar jag på att Nenne (Min farbror) ska ring för att jag, Jonatan och Tuva-Li (mina kusiner) ska åka till farmor och ja , va där för att Maria(Deras mamma) ska åka till Värnamo idag. så dom undra om jag ville följa med till farmor och det vill jag :D
men ja, jag kan ju inte berätta dagen innan den har varit eller hur ?
men jag vet inte om jag orkar att lägga in ett inlägg ikväll, eller så blir det förhoppningsvis imorgon :D
om jag inte är allt för lat -.- <3
______________________________________________________________________________________________

Här kommer lite bilder då :D Ja , ni vet, klicka på bilden för att den ska bli större.




oseriös vattenbild, jag har bara redigerat den på skoj...

Johanna Fåglund - Foto

Svar: Nej, jag har inte haft en D3000, men det har inte med kameran att göra vilken inställning man ska ha.. Beror lite på objektivet och på om du vill ha stjärnspår eller inte.

Om du vill att stjärnorna ska bli som streck ska du ha lång slutartid. Annars några sekunder, max typ 30sek.

2010-11-05 @ 20:03:39
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
chinnos

du är en sån vacker modell :)

vettenbilden var grym !

<3

2010-11-05 @ 22:12:49
URL: http://chinnos.blogg.se/
Elin Eriksson:D<3

Hahaha dagen var jättekul :D:D<3

2010-11-09 @ 13:27:24
jaannee

Söött du är :D<3

2010-11-19 @ 20:57:04

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!