41 dagar kvar till julafton :D

Övrigt 2010-11-14 11:34:51
Jippi !
det är bara 41 dagar kvar till jul ! :D
jag längtar !
idag så är jag allmänt trött för att typ hela familjen är sjuka -.-
inte kul säger jag bara så att hela familjen sitter i soffan och ser på Tv, men vi ska väl  byta till filmer snart för att det finns ju inget att se och ingen är ju social på msn heller .__.
men men ,
ja , imorgon är det ju en ny vecka och nya problem ,
btw: jag har fortfarande skitont i tån :s
inte bra Frida !
i veckan så kommer jag,
måndag- inget, läxor-.- måndagar är min läxdag.
tisdag- slappa
onsdag- slappa, slutar fan sent varje dag :@
torsdag- scraapbooking:D
fredag- fredagsmys antar jag :)
lördag-söndag- typ va hemma :)
det är min vecka :D <3
har inga nya bilder :(
så att det blir inga och jag känner mig ju inte bra så att jag orkar inte ta kort idag :(
where is my snow gone?

JAANNEE

Jag är social på msn :O

2010-11-14 @ 12:21:54
URL: http://janetember.blogg.se/
Elin Eriksson:D<3

Vill ha snö juee :'(<3

2010-11-15 @ 20:13:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!