38 dagar till jul :)

Snö 2010-11-16 19:58:45
Hej ;D
det var ett tag sen ^^
är det bara jag som längtar till julen eller ?
jag börjar faktiskt undra, och ingen som längtar efter snön eller ? ja gör det i alla fall !
och vet ni ?
på SMHI så säger dom att det ska komma snö inatt och imorgon :) JIPPI !
hoppas att det kommer snö bara ^^
och mycket ska det va !
idag i alla fall så har det väl vart sådär ...
som alltid,
började med sovmorgon , skönt ^^ men jag försov mig för att klockan ringde inte ;s
sen så hade vi engelska , svenska och på svenskan så var det dans ^^ det var lite kul men jag kunde inte va med för att min JÄVLA tå :@
den varar sig jättemycket nu , sen i alla fall så stack jag och åt med Elin, Emelia, Erika och jao massa mer ^^
sen så hittade jag inte mina nycklar så att jag, Angelica och Emelia fick gå och leta ^^
sen i alla fall så hittade jag dom i jackfickan ;s
men jag hade faktiskt kollat där men ni ska bara veta hur mycket jag har där !
så ja , sen så hade vi ps och då gick vi igenom elevensvaldagar och jag ska praoa 2 :)
kul , med Elin :D
det blir ännu roligare då ^^
sedan så hade vi i alla fall elevensval, vet inte vad jag ska berätta om det ;s
tog ett tag innan jag kom hem för att pappa skulle fixa massa saker men ni anar inte hur mycket jag fryser nu och jag var shithungrig förut innan jag kom hem men nu är jag glad och mätt ^^
nu så ska jag se på tv sen sova ,jag lääääängtar!
är shittrött och tänk va skönt att få sova i en varm säng ?
ja , det tycker jag är skönt i alla fall ^^
<3


det får räcka , <3

Elin Eriksson:D<3

Snart är det juuul igen :D<3

2010-11-17 @ 12:13:34
Johanna Fåglund - Foto

Svar: Jag har ett inlägg där jag visar hur jag gör.. Finns om du kollar på fototips i menyn..

2010-11-17 @ 14:59:24
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
chinnos

åh,snö är härligt ! :'))<3

2010-11-23 @ 19:38:49
URL: http://chinnos.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!