35 dagar kvar till jul (y)

Blandat 2010-11-20 11:16:21
Jaa !!
det är inte jättelångt kvar till jul !
ja , förlåt att jag inte har bloggat på länge men jag har verkligen inte haft ork, men nu är jag tillbaka ^^
I torsdags så var det skola först och sen så skjutsade mamma hem mig och så åt jag lite sen så kom Susanne och Hanna och hämta mig så åkte vi in till stan till scraapbookingen, och det var SKITKUL !
ja asså jag hann ju inte så mycket som vanligt men men ,  det går bra ^^
Sen i fredags (igår) så var det faktiskt roligt ^^
ja, Elina vet , men hon är ju som hon är (på ett bra sätt !!! <3 )
HHAHAHA Fy fan vad vi garva ^^
DIN MAMMA , PÅ PIZZA ^^
hahha !!
sen så orkar jag typ inte gå igenom skoldagen ,
men bilden va också sjukt rolig !
:D
sen så gick jag till bussen och Elina väntade där med mig , snäll som hon är !
<3
Ja,  sen så tog jag 30 bussen hem och mamma hämtade mig,
så åkte vi hem , vi kollade om mormors kattungar var ute men vi hittade dom inte :(
så att jag gjorde ett album , hemma :d
det var jättekul !
för att mamma och pappa skulle på kräftskiva ^^
så att jag var hos farmor , och så  gjorde jag klart det för att hemma hann jag bara 3 sidor och så orkade jag att göra klart hela albumet där :oo
asså fatta , 12x12 sidor och det var 20 sidor ! :O
det var skitjobbigt.
men sen så blev det klart och jag är jättestolt över det ! :D (y)
men jag somna i alla fall så kom mamma upp och så åkte vi hem , men vi fick ju skjuts hem ^^
ja , och nu sitter jag här och är skithungrig.
men jag ska äta något tror jag  ,
ses <3

Anonym

lägg upp ett inlägg för f*n ! ;))<3

2010-11-22 @ 12:12:20

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!