22 november :)

Snö 2010-11-22 19:59:53
hej bloggen och alla läsare ^^
haha , jag vet att jag inte har lagt upp en inlägg på 2 dagar men vad ska jag skriva om  ? ^o)
ge mig något tips ?
jag har faktiskt ingen aning,
i alla fall så har jag inte gjort så mycket idag ,kan ju säga att min tånagel är hur lös som helst och gör *****ONT !!
ja , det var det ^^
sen så var det gitarr för första gången idag :D
det var kul, ska öva massa på min ostämda gitarr som jag har men den är inte BRA !"
kan jag säga :(
men , ja ,
DET SNÖAR :D
det ska snöa i 3-4 dagar :D:D:D
JAG (L) SNÖ !!
vill åka skidor :(
men det är inte förens vecka 5 :/
på fredag är det disco för alla 1-3 på LÅGSTADIET !
i alléskolan !
men ja , jag har gjort ett till album igår :)
det är kul !
asså jag älskar det !
det är bara att ni säger till så kan jag göra ett till er, men jag behöver bilder och pengar så går det typ på 1 helg, det är bara att ni hör av er . :)
jag har inte tagit några nya bilder heller :(
så att det blir lite gamla bilder :(
men jag ska försöka ,men ge mig lite tips !
för att jag vet inte någonting längre :(
<3

Jane Th3 Best

Du kan skriva om dans? eller GLASS :ss:s:s:s:sdLKWJHGFXDJCVbnjp¨låpuytyjtezxchjjön b 5v '

ctyuipJHJ

2010-11-23 @ 17:25:29
Elin Eriksson:D<3

du kan skriva om hur bästigast elin är (a) ;)<3

2010-11-24 @ 08:15:38

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!