1 november 2010

Porträtt/Människor 2010-11-01 11:36:30
JIPPI !! 
Nu är det november :D
och det är bara 1 månad och massa dagar kvar till jul ! ;d
Idag så ska jag, mamma och Jonatan ( min kusin ) åka till fenomen magasinet :D Det ska bli kul, så att vi ska åka klockan 12 hemifrån för att mamma skulle ta ut pengar och så sen så ska vi hämta honom på dagiset 12.30 :)
Men i alla fall , jag kanske skriver mer om hur det  var sen..
men igår så var jag med Hanna :D
Det var kul, det var ju Halloween så att vi klädde ut oss och sprejade med spray färg i håret. så att jag hade halva blått och halva grönt och så hade jag en sak vid ögat , och Hanna hade halva orange och halva svart :D Vi använde hela 6 spray burkar i håret ^^ Vi hade guld också som var en full flaska men den tog slut ^^ HAHA , men vet ni det värsta ? :oo 
Sen så åkte vi till mormor för att hon hade fyllt år i lördags men då kunde inte vi komma frö att dom var borta på en resa, sen när jag kom hem efter det så skulle jag duscha ju, men allt gick inte BORT !! :OO 
OCH JAG HAR DUSCHAT NU IGEN MEN JAG VÅGAR INTE TA AV HANDDUKEN FRÅN HÅRET :S
TÄNK OM JAG HAR GRÖNT HÅR FORTFARANDE !!

Men här kommer i alla fall lite bilder som vi tog igår,, :ss
Jag gör miniatyrer för att annars så blir inlägget så långt,
Måste äta nu så att vi kanske ses sen,
fler bilder hittar du här .




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!