Väntar ...

Övrigt 2010-12-27 12:36:09
Hej , rubriken säger allt då!
jag sitter här och ser på 2 ½ men ;]]
som vi fick i julklapp ;d
men jag sitter och väntar på att Hanna ska komma ;d
vi va ju igår men vi ska va idag igen ;]
hon ska sova här så att  vi kanske lägger in lite cp bilder sen , eller kanske ett videoinlägg ? ^^
vi får se xd
på morgonen så har jag vart hos tandläkaren och dragit ut den sista tanden ,,,
det gjorde APONT !! :@@
hatar tandläkare !
vi ska ta kort i det underbara fina vädret ,,
men jag tänkte berätta lite vad jag fick i julklapp medans jag väntar på Hanna :d
Objektiv Telezoon ;d
Kontrastfilter
Närhetsfilter
Tunn skidjacka
2 ½ men
Ghost Wisper
Stativ
Scraapbooking grejer
500 kr
Vantar
Halsduk
Sockar
Parfym
ja det var det ;d
och sen så fick jag ju i skolan också men det orkar jag inte skriva nu,
kanske kommer in lite inlägg senare men vi får se,
ses ! <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!