;s

Övrigt 2010-12-12 14:07:18
Tredje advent
- dagarna går långsamt ...
Hej !
jag är arg nu ! :@
nyss var jag på ett jättebra humör . men nu är jag arg, jag hade skrivit ett jättelångt inlägg,
sen så blev det cp så att jag kopierade all text ,men det blev typ cp så när jag gjorde det igen,
efter det så sulle jag gå ut till pontus och ge honom mat och vatten, men då när jag kom in nu så skulle jag göra om det och då så stod det att jag inte hade något att klistra in -.-
hatar min dator !! :@
men i alla fall,
jag hade skrivit om vad jag hade gjort igår och idag så att jag får väl  skriva om deT?
men igår så åkte hela familjen till stan :)
det var kul  !
jag handlade presenter och så, men bara till några,
för att jag vet ju inte vilka som kommer att ge mig presenter?
så att , det är ju inte så lätt-.-
men i alla fall,
om ni vill byta presenter så kommentera och skriv det ! <3
men efter att vi hade handlat lite så gick vi till Ikeas restaurang och åt :p
jag älskar deras köttbullar :p
dom är supergoda !!
men,
sen handlade vi lite till,
idag så vaknade jag halv 10,
sen så såg i på julkalendern :D
mamma och jag höll på att garva ihjäl oss ^^
haha , sen så bakade vi lussekatter :D
dom är jättefina, sen så ska vi baka havreflarn :)
det är gott :D
men jag ska smaka det sen :)
men jag hade skrivit mitt veckoschema men jag orkar inte skriva det nu :(
kanske någon annan dag.
Det blev en ganska lång text ändå,
men det får räcka nu !
ses <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!