Julkalendern börjar idag :D

Övrigt 2010-12-01 15:09:24

1 december :)

och 25 grader kallt ....

 

Idag är det 1 december :D
alltså är det bara 23 dagar kvar till julafton :D
fatta vad kort tid, men det kommer att kännas som en evighet :(
Idag så är jag hemma från skolan för att jag har värsta magknipet och ja, men i alla fall,
jag har ingen dator :( 
ingen skoldator för att den är på lagning ;(
det är inte kul !
för att jag vill ha min dator här nu !!

just nu så har jag bara den här lilla datorn som jag får damp på dom små tangenterna, men det går för attt nu så har jag vant mig och det är faktiskt enklare att skriva på dom här små tangenterna, och så är dom typ formade för fingrarna (a) ( misstolka inte ! )
men dom är mycket bättre tycker jag, men i alla fall ,
jag har ju inte några bilder nu för att dom är ju på skoldatorn :(
så att den här lilla är den enda vi har hemma, som såklart alla vill ha, för att den stationära eller hur det nu stavas, den är på lagning för att fläckten är trasig :(
men idag så ska jag se på julkanlendern med mamma och pappa ^^
som när man var liten :)
men jag älskar det i alla fall !
och sen ör det torsdag imorgon va ?
då ska jag va med hanna på scraapbooking för att jag måste komma imorgon !
det är sjukt kul !
jag tror inte att en del vet vad det är ?
men jag kanske skriver om det någon gång om jag orkar , för att det är väldigt mycke :S
men på fredag så kanske jag och Angelica ska göra en sak :)
det ska bli kul ;d
sen på lördag och söndag så ska jag vara hemma med min familj :D

 

jag har inga julbilder på den här datorn :(
hoppas att jag får skoldatorn snart !
det här blev en riktigt lång text, så att jag ska nog sluta att skriva,
vi ses !


Elin Eriksson:D<3

i'm the fucking king! (jag läste allt) :D

2010-12-02 @ 14:00:07

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!