Julavslutning...

Porträtt/Människor 2010-12-22 21:21:15
Jullov (!)
- och jag fattar inte att det är jul om 2 dagar ...
Hej hej:)
idag var en kort dag ;d
först så kom inte bussen oc hdet var ett j**** åkande men Hanna och mamma .__.
var tvugna att åka massa och skit -.-
sen när vi väl kom till skolan så hade jag ju kameran med mig ;L
så att alla ville typ låna och massa ^^
men ja, sen så åkte jag och Alice bussen :)
hon skulle till stan ^^
och jag hem ,
sen så har jag inte gjort så mycket ..
men nu ska jag se på TV och äta smoothie ;d
ses <3

oredigerade bilder !
gullungar ! :D <3
Cajsa
Linn

sööta ungar !
Alex och några ;d
Joel

Elina & Alice

Wille

Måns


Tänkte bara säga en än gång att jag inte har redigerat bilderna !
och att jag inte är den enda som har tagit kort, det är också:
Måns, Elina, Mooda, Alex och jag...
tror att det vara bara dom ;d
<3
tack för dagen i alla fall !

elina

haha, alex tog ju kort när jag skulle kolla om julla sjöng elr inte ;)<3

2010-12-23 @ 10:29:32

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!