Imorgon händer det(!) (y)

Porträtt/Människor 2010-12-23 19:41:19
God Jul
- och gott nytt år (!)
Imorgon är det julafton ! ;d (y)
kul kul !
jag har egentligen inte längtat så mycket men nu så känner jag suget i magen ;d
jag längtar efter paketen !
asså jag kan knappt hålla mig, vill typ springa ner till granen och slita upp alla xd
hur ska jag klara av det här??? (!)
men men ,
idag så har jag mest slappat framför Tv:n och klätt granen ;d
den blev fin (y)
sen så har det inte hänt så mycket mer,
jo en grej som Hanna vet +o(
höll på att spy !!!
USCH !
det kan man göra hemma(!)
när man är själv och inte bredvid folk !! +o(
fy asså...
sen så har jag knytit en rosett runt Pysens hals ;d
det blev fint !
han gjorde inga motstånd eller nåt, han bara satt still ;L
bra det ;d
sen så tog mamma och jag kort på honom och skickade till Åsa,
så ett extra stort GOD JUL till henne !!
för att,
JAG ÄLSKAR HENNE !
(L)
hon och hennes man skilde sig typ eller ja,
ska kanske inte berätta det .
men men ,
jag saknar henne , hon var som en mamma för mig!
saknar henne så sjukt mkt , sitter typ och tjuter men jaja ,, <3
skit i det ,
men jag ska dra nu , slå in lite presenter och sånt ;d
ses <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!