det är nära...

Övrigt 2010-12-17 16:18:58
17/12
- oj vad tiden går !
hej ,
nu har jag inte lagt in på länge igen men nu gör jag det :)
har väl inte hänt så mycket,
känner att jag måste va med några kompisar snart !
och va lite social !
det enda jag gör är ju att komma hem, sitta vid datorn/tv, sova och äta -.-
men igår i alla fall så var jag i stan med Angelica :D
(y)
tummen upp till mig :)
men jag köpte julklappar som jag inte kan säga här ^^
haha , för att då kan ju dom läsa -.-
jag måste va med Hanna och massa ,
+ att jag längtar som ett AS till fjällen !!
orkar fan inte vänta -.-
kanske ska till Romme och åka skidor :) (y) (a)
på lovet kan hända :D
hoppas så ;d
men ni måste titta på Hannas sjukt snygga blogg !
jag är avensjuk på henne !
:(
vill också kunna fixa bloggen och headern snyggt !
men jag önskar att hon kunde fixa någon slags liknande header till mig (a)
får väl be henne snällt,
men ni kan hitta hennes blogg här eller nere vid "Frida tipsar"
Idag så har det inte hänt så mycket än...
klockan är ju bara 16.13
så att det kanske händer lite saker ikväll.
Förra fredagen så skulle vi ha träffat Hanna och dom men vi va så trötta då,
så att det blev inget,
men mamma och pappa är ju jämt trötta?
Jag vill att vi ska träffa dom idag :)
men det blir säkert inget -.-
bara för att mamma och pappa vill se robinsson men det går ju i repris ? ^o)
jag förstår mig inte på dom -.-
i alla fall,
jag har fått mer besökare på bloggen (y)
det är bra :)
kanske inte så fin men det duger ju,
jag vill ha nått nytt nu.
Den var fin i början men nu har jag tröttnat på den-.-
förlåt hanna ;s
men det var ganska länge sen du gjorde den,
jag vill ha nya bilder också,
kanske ska ta kort imorgon om det är fint väder för att det blev ju inget i onsdags för att det var ju mulet -.-
måste ta lite nya ego bilder ute ^^
men jag vet inte -.-
kanske skulle göra lite andra saker på kvällen som jag inte får säga tror jag inte ...
men några kompisar :D
Misstolka inte !
Får se :)
ni märker ju om det kommer upp bilder eller inte ^^
men ska dra nu :)
har skrivit lite i alla fall ;)
ses , <3
( blir ingen bild för att jag har ju inga nya ;( )


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!