Dagarna med Hanna ;d

Snö 2010-12-28 22:13:51
klass 1 varning  i vemdalen :s
dit ska ju jag och mina familj + hannas familj och hon till vecka 5 ;s
fast det är björnrike som ligger i vemdalen ...
jaja , sitter här och ser på Nyheterna -.-
väntar på att filmen ska börja igen ;d
orkar inte skriva vad den heter men det vet ni nog ^^
jaja imorgon så ska jag till stan på mellandagsrea , hanna skulle ha följt med men hon ångrade sig så att jag och mamma åker själva ;d
igår så var ju hanna här och först så åkte vi skidor, det var kul , sen så gick vi in och sen så var vi barnvakt -.-
skit tråkigt !
och hade världens huvudvärk efter -.-
och jag och hanna var helt slut -.-
inte bra inte bra -.-
vi fotade också ;d
det blev väl bra ?
ja, kommer bilder sen ;d
men sen så på kvälle nså skulle vi göra videoinlägg men dom blev cp så att vi la inte ut dom och vi orkade ite xd
men sen så sov hon här tills idag så att vi vaknade runt 11 ? 
och åt frukost sen så gick vi ut och åkte spark ;d
det var kul !!
men nu så ska jag lägga upp lite bilder och sen så ska jag se på filmen ;d
den börjar ju snart ;)
ses ! <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!