Är det bara jag som tycker att julkalendern är bra ?

Blandat 2010-12-02 11:30:16
2 december
- Man vet aldrig vad som finns bakom hörnet ...

 

 

Hejsan :)

Snart så ska jag på jumpa med alla i klassen.
men jag har skitkul för att Elina, Natta, Alec, Cajsa, Alice & Linn masserar varandra och det är skitkl när Linn berättar för att hon hoppar bland allt möjligt.. HAHHA OMG !! 
asså så sjukt kul ,
men i alla fall , det har ju inte hänt så mycket idag,
egentligen så skulle jag intoe komma till skolan för att jag kunde inte komma men Hannas mamma Susanne skulle skjutsa  dom så att då fick jag också åka med,
men , senare så ska jag åka till stan med Hanna för att det är ju scraapbooking :)
det ska bli kul :D
men jag kanske ska lägga upp bilderna som jag tog igår oc h i förrgår ,
just det , jag har fått min DATOR IDAG :d:d
jag älskar den !
imorgon så är det fredag och då så ska jag och Angelica ragga gubbar och köpa julklappar :)
det ska bli sjukt kul !
men jag orkar inte skriva med för att jag ska lyssna och kolla på när dom masserar ^^ :)
hejdå .<3

Elin Eriksson:D<3

julkalendern är braig ;);)

2010-12-02 @ 13:59:18

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!