8 december 2010

Snö 2010-12-08 18:45:27
Julen är nära!
- 17 dagar kvar...

Hej:)
Idag så har jag
först haft svenska och då hade vi några redovisningar,
sen no, och SKIT TRÅKIGT !!
asså jag hatar henne !
hon har problem !! :@@@
sen i alla fall så hade vi lång rast och då så tycker jag att Elina, jag och Linn hade kul :D
haha jag :
" Hon tycker att du är sexig!" ( pekar på Elina )
Elina:
HAHAHA !!!
"Killen med dom snygga höfterna" HOOOOOOOOOST!
haha okej ,
Linn :
HAHAHHA
Jag:
HJAHHH
vi typ skratta skitlänge !!
:D
det var kul ^^
sen i alla fall så hade vi musik och åd så såg vi på någon film.
Lunch,
det var pasta och Het sås ^^
So-
prov-.-
men det var ganska lätt ^^
sen så kom farmor, jonatan och tuva-li och hämtade mig:)
så åkte vi hem till farmor och var ute lite sen så gick vi in och baka pepparkakshus :)
blev inte så lyckat men det var kul, bakade med trolldeg med :)
men nu så ska jag se på julkalendern och jag ska göra matten också ^^
ses <3

elina

haha, det var pinsamt xd<3

2010-12-10 @ 12:41:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!