5 / 12

Snö 2010-12-05 16:31:54
Andra advent
- Två veckor & fem dagar kvar ...


Idag så vaknade jag halv tio, så att jag missade julkalendern, men jag kollade på den på datorn sen :)
den är sjukt bra !!
haha, jag är typ den enda som tycker det ju -.-
men i alla fall, så åt jag en macka och satt lite vid datorn och lite vid TV:n
sen så städade jag mitt rum och allt sånt som typ tog 3 timmar :S
fast jag är inte klar än för att jag måste torka golvet, och ja, massa, sen efter att jag hade städat där så städade jag i hallen med mamma och Jimmy, och sen så hjälpte jag Jimmy i hans rum...
sen så fixade jag klart albumet som jag ska ha med på tisdag för att då har vi typ någonting i svenskan med powerpoint, så att jag tänkte visa ett exempel ...
efter att jag hade gjort allt det där så åt jag lite och just nu så har jag övat lite på NO:n, till provet för att jag var ju sjuk i onsdags och sen ja, så kunde jag inte göra det i torsdags eller i tisdags...
men ja, nu så ser jag på film , " I rymden finns inga känslor"
den är sjukt bra !!
jag älskar den !! (L)
asså den är ju sorglig men samtidigt ganska verklig, hur det kan se ut och så, asså våran film är skitdålig kvalité på men det tänker inte jag på...
vi har massa prov dom kommande veckorna :s
såhär ser mitt veckoshema ut:
Måndag:
träna på spanskaläxa, och på prov som jag tror att vi har i veckan i engelska.
Tisdag:
träna på alla prov...
Onsdag:
göra matteläxa.
Torsdag:
gå på sista scrapbooking och träna på prov.
Fredag:
inget vad jag vet. Ska ha fredagsmys med familjen.
Lördag:
Kanske ta fram alla tomtar och sånt om vi inte gör det idag.
Söndag:
sörja för att det är måndag dagen efter, och öva på dom kommande proven -.-
sen på måndagen så vet jag inte om jag ska på Lucia eller om dom ska ha det på Söndagen , ingen aning . men i
jag tror inte att jag har något mer att säga nu ;)
och jag vill gärna ha mer kommentarer,
för att om ni ändå läser, varför inte kommentera? 
:)
blev visst en lång text :s
vi ses .<3

chinnos

fina bilder frida :) <3

2010-12-08 @ 16:08:13
URL: http://chinnos.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!