20/12 2010

Blandat 2010-12-20 20:32:35
Snart så (!)
-på fredag är det dags ;d
okej , nu så raderades alla bilder som jag hade lagt upp och allt som jag har skrivit -.-
jag blir så sjukt arg !!! :@
asså åh !!
idag så har jag gjort om NOprovet sen så har jag gjort klart engelskaprovet,
jag tror i alla fall att dom blev bra :)
sen så har jag fått mina paket :D
Jag fick ju paketet av nathalie förra veckan och det vad godis :D
tack tack :) <3
sen så fick jag ju lite idag :)
Elina:
Godis :) tack ! <3
Alice:
Chokladkaka :) tack ! <3
Cajsa:
Julgranskula och skumtomtar :) tack ! <3
Matilda:
Parfym :) tack ! <3
jag tror i alla fall att det var alla jag fick idag :)
tack till alla !
sen efter skolan så var jag lite med Hanna så att hon fick sitt paket också :)
hon blev nöjd så att det var bra ! :) <3
imorgon så skulle vi åkt pulka men så blev det inte så bara för att det skulle bli - 16  grader -.-
typiskt (!)
men tänkte gå igenom helgen lite då `(?)
i alla fall, i lördags så var jag med Cornelia och Fanny på kvällen:)
det var superkul !
men orkar inte skriva allt det här ;s
men vi vet ju att det var superduperkul !
så att vi ska göra om det på lovet ;d <3
Sen på dagen på lördagen så hade jag bajstråkigt men skit samma -.-
På söndagen så var jag på barnkalas för att min kusin fyllde 4 år ( Tuva-Li )
det var kul, så att jag var barnkalasgrejamoj xd
haha jagvet inte vad man säger -.- <3
men det var väl kul antar jag :)
men här kommer massa bilder, och jag hoppas att ni förstår vad som hör till vad :)
den svarta julgranskulan fick jag av Cajsa,
och jag la en chokladbit från chokladkaakan som jag fick av Alice bland skumtomtarna :)
<3
Det får räcka :)) <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nått så får ni en gladare Frida:


Namn: Frida Johansson.
Född: 20 juli 1997
Bor: Linköping.
Familj: Mamma,pappa,bror&två husdjur. Intresse: Fotografering.
Favoritmotiv: Natur&porträtt.

Det är jag som är Frida johansson.Även kallad Fridis. På min fritid fotograferar jag och det är det som jag brinner för mest.

Här i bloggen kommer ni få masser med bilder och kunna läsa om min vardag.
Välkommnda!